nuffnang ads

Friday, February 25, 2011

Ribena + Performance Drinks..sedapnya


Semalam saya rasa macam tak sedap badan....macam nak kena demam selsema..kepala pun rasa pening sangat...sangat tak selesa di tempat kerja semalam...oleh kerana saya ada membawa vitamin C shaklee di dalam pil box yang sentiasa disimpan dan diletakkan di dalam handbang...maka saya telanlah 2 biji vitamin C tu dulu...saya memang dah x sabar untuk pulang hari ni kerana dah tak selesa dan pening kepala...semasa drive untuk pulang ke rumah pun kepala rasa dah melayang-layang...setibanya di rumah saya buat air ribena + performance drinks ni 1 mug...lepas tu saya baring untuk merehatkan diri sebentar...lepas 2 jam pening kepala saya yang nak kena demam selsema ni dah rasa ok...dan boleh la saya aktif kembali untuk membuat kerja-kerja umah...alhamdulillah...tapi memang sedap betul rasanya ribena + performance drinks tu...anak yang sulung minta sikit rasa n say " mama sedap la air ribena yang ni" hee..hee..

                                              

3 comments:

  1. huhu sedap kan...
    alin utk sarapn mesti campur p/drink dgn mealshake sbb slalu tak sempat sarapan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...