nuffnang ads

Thursday, January 20, 2011

Baby & Me Shopping Style Contest


Baby & Me Shopping Style Contest


Baby & Me

Baby & Me
menganjurkan Shopping Style Contest
tarikh tutup: 3 Feb. 2011
nak join click sini



Bersama anak-anak yang dah rambang mata nak beli biskut apa hee..


Rozaimah Binti Mat Ali nama diberi...
mama kepada anak-anak yang comel

Muhammad Haziq 'Izzuddin - 5 yrs
Nur Damia Qistina - 4 yrs
Nur Darwisyah Amani- 6 months


Biasanya apabila keluar shopping...anak-anak akan saya letakkan di dalam troli...tapi biasanya si adek Darwisyah akan saya dukung dalam "kangaroo bag"...abang dan kakak saya masukkan dalam troli untuk keselamatan....takut sibuk dan asyik shopping anak pulak tetiba hilang....tak ke haru jadinya...heeee...so saya rasa selesa dan selamat untuk shopping bila mereka di dalam troli...kalau banyak barang terpaksa lah guna 2 troli hee..hee...Untuk si adek yang breastfeeding....saya selalu memakai nursing top bila pergi shopping bagi memudahkan penyusuan..


dianjurkan oleh 





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...