nuffnang ads

Thursday, January 6, 2011

Ibu Susuan

Topik yang amat menarik...saya amat tertarik apabila membaca entry ini mengenai ibu susuan....ramai antara kita mesti x terfikir pasal ni kan....biasanya apabila susu kita x mencukupi pasti kita akan bagi baby kita formula milk ( FM )...sama lah dengan saya dulu masa 1st baby....knowledge n info pasal fully bf ni kurang masa tu....insyaAllah kali ini saya dapat melestarikan impian ini...

Bila tau pregnant anak ke-3 saya terus pasang niat utk fully bf baby....n bila usia kandungan 6 bulan saya telah membuat persiapan apa yg patut bagi melestarikan niat saya tu....Hari ke-3 berpantang terus saya pulun buat stok ebm....sediakan payung sebelum hujan hee..heee...

Alhamdulillah niat, usaha n tawakal saya dipermudahkan....apabila saya dapat membuat stok ebm yang banyak sampai x muat freezer ( 2 pintu bhgn. atas ) tu apabila saya mula start naik keja...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...